Tuesday, July 14, 2009

Catatan 11

Di kala orang lain sedang tidur lena saya masih 'sruggle' untuk melelapkan mata...saya mengambil kesempatan ini membuat sedikit catatan sebelum meneruskan beberapa bacaan ayat-ayat suci yang disarankan oleh beberapa perawat...dan beginilah seterusnya sehingga mata ini mahu untuk lena biar untuk sebentar sahaja...ketika sholat maghrib tangan kanan saya berdenyut kuat dengan tiba-tiba, seperti dipicit-picit dengan kasar...memang bukan hal yang asing bagi saya, seringkali juga tangan saya akan bergetar dengan tiba-tiba..dan yang lebih kerap adalah kepala saya...seperti di picit-picit dari dalam..sukar digambarkan apa yang saya rasakan saat ini...

Alhamdullilah masalah pernafasan saya menunjukkan perkembangan positif, sekali lagi syukur alhamdullilah, terima kasih untuk doa/ayat-ayat/zikir/nasihat dari para perawat yang saya hormati. Namun seperti biasa gangguan sekarang beralih ke bahagian kepala dan kulit...tidak mengapa, saya harus lebih sabar lagi dan tingkatkan ibadah...bantulah hambamu yang lemah ini Ya Rabb...

No comments: