Monday, July 6, 2009

Catatan 9

Sejak seminggu lalu notebook saya dihantar untuk di'repair'..agak susah untuk saya up-date perkembangan kesihatan saya dengan menggunakan pc office. Untuk makluman, sekarang saya mengalami masalah batuk dan pernafasan. Sejak 3 hari lalu saya mengamalkan minum air madu + limau kapas, alhamdullilah ada sedikit perubahan. Namun di samping itu keadaan kulit saya juga semakin bertambah teruk...sehinggakan tangan saya bengkak dan terasa pedih jika terkena air, setiap kali saya menyapu dengan serbuk kapur+air kondisi kulit saya akan menjadi tersangat gatal dan berdenyut-denyut...Allah belum izinkan saya sembuh, dan saya redha..namun saya akan terus berikhtiar apa pun caranya...

Alhamdullilah, ada ketenangan dalam diri ini disebalik derita yang saya tanggung...

No comments: